O regulă foarte bună a informaticii spune să nu pui elementele unei interfeţe prea aproape unul de altul, să laşi spaţiu, să pui ce-i mai important “la îndemână”, să nu provoci confuzii utilizatorului ..
Ultima regulă o încalcă Flixter cu brio:
Ai o listă de oameni, treci prin ea selectând doar pe ăia pe care îi vrei, totul frumos. Doar că ultimul element din listă nu e om, e un buton care DESELECTEAZĂ TOT ce ai selectat tu. Nu, nu e greu de confundat, futu-vă-n cap, nu seamănă deloc cu restul listei. Nu, nici n-am pierdut 10 minute din viaţă selectând la lista aia.
Muri-v-ar serverele în chinuri.
1) nu este o regula a informaticii, dar este foarte buna
2) nu programatorul este cel idiot. nu programatorul defineste interfete, nu programatorul defineste cerinte. daca acea interfata este pt oameni tehnici, si ma gandesc aici la back-end software, atunci ctrl+a, ctrl+end, shift+del, etc … sunt lucruri normale, si vrem functionalitate maxima, dar si daca este pt alt tip de utilizatori, trebuie sa ne reamintim ca programatorul este un “tehnic”, si departamentul de testare ( care trebuie sa stie cine o sa foloseasca software-ul ) ar cam trebui sa traga un semnal de alarma. dar repet: nu ei sunt cei care definesc interfete, cerinte, etc…
1. Mbine, aşa poţi spune că informatica nu are reguli deloc în afara celor care se aplică circuitelor integrate.
2. E drept, am folosit un termen catch-all, în ideea că până fac clarificarea între programator back-end şi designer front-end, până explic că şi testingul tre’ să-şi facă treaba .. meh.
But thanks for taking your time to clarify :)
Murea ala daca punea ultima casuta un inch mai la dreapta, ce mai.